tisdag!

2010-08-24, 19:31:52 / Kategori: Allmänt
Ja min Gi metod går ju åt pipan. Nu har vi fuskat ordenligt kan jag säga haha! Men imorgon är dt storinhandling o då ska det bara bli nyttigt igen.) Idag har jag vatit helt slut i colan. Åkte till Maria o rensade tankarna lite efter jobbet. Fullt ös med massa inskolningar o barn runt 1.5 år e det fart på kan jag lova. När jag väl skaffar barn kommer jag tycka att det är en ren fröjd att bara behöva ta hand om ett:))

Nu har jag varit duktig o reggat räkningarna inför inmorgon. Suck.. aldrig kul!!!!!!!!!! Men det är ett MÅSTE i våran härliga vardag! Jag o Maria var o käkade falafel i Gamla stan för hon jobbade så vi sprang iväg o käkade.

Vissa saker känns det som att det bara går emot mig hela tiden.. Jag gör verkligen mitt bästa o ändå så möts jag av hinder på vägen hela tiden. Men det är väl det som är testet i livets gång. Kommer man bara över dom bökiga hindrena o övervinner sig själv o vissa saker så klara man allt sen! Kan man ju hoppas iaf! Sen så ska man väl inte bry sig mycket om onödiga bagateller som bara tar ens energi.

Jag trodde det var Fångarna på Fortet varje måndag men det 'r tydligen ikväll igen;) Haha det var kul ju!

Nu blir det duschen:) Sen kommer älsklingen hem efter en joggingtur!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?