Tidig morgon

2010-08-10, 07:37:21 / Kategori: Allmänt
Ja pga tågens sommartid tabell, så var man 15 min tidig till jobbet! Logga in på jobbet o skriver lite snabbt innan dagen kör igång! Idag kommer mitt nya inskolningsbarn som e lite över året o ska börja hos oss. Spännande! Men nu börjar jag känna mig lite less på detta. 9 år nu i denna branch o ska man själv skaffa små Troll så tror jag inte man orkar småbarns grupper länge till. Men jag älskar mitt jobb o kan inte tänka mig ngt annat heller..svårt, mycket  svårt.. Vaknade imorse av att min älskling gått o lagt sig i soffan i natt... Tokvarmt var det, o jag vaknade flera ggr i natt. Konstigt, andra natten i rad nu som det e galet varmt i lägenheten. Men jag känner mig rätt utvilad ändå:) Skönt! Nu ska jag ta mig en kopp av det nybryggda kaffet! Vill bo i hus.. känner längtan efter det :)

HA EN BRA DAG







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?