sjuk? Nej...vill inte

2010-08-12, 12:49:08 / Kategori: Allmänt
Börjar få ont i halsen.. Näää fy! Vill inte o kan inte bli sjuk. Men nu när terminen kör igång brukar man åka på en släng av lite virus hit o dit. Drömde inga bra drömmar i natt :( nä usch. Men när min favorit kom o la sig o jag kunde få komma lite närmare så sov jag bättre. Men ändå inte fullt ut.. Nu har jag rast o sitter på chefens dator :P.

Vill bara komma hem o sätta på en stor kopp te o lägga mig under täcket i soffan. Jag sitter med polo tröja nu o fryser o det är väl ca 23 grader ute :/


Igår satt jag o tittade på "Livet på bb" o tårarna bara sprutade. Tänk när man själv ligger där o har så ont att man håller på att dö, o ut kommer det finaste på jorden. Något ni har skapat o det är ditt egna kött o blod:) Då glömmer man(har jag hört) alla tidigare värkar o smärta. Det är något du ska vårda o älska för resten av livet, o den lille är så beroende utav sina föräldrar! mm det är nog en upplevelse.

Nä nu ska jag ta mig en kopp te med honing:) Saknar min älskling massvis!! Men han jobbar o e duktig han me!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?