Rast på jobbet!

2010-08-23, 12:49:16 / Kategori: Allmänt
Idag är det måndag igen.. På fredag kommer Linn hem till oss o ska vara kvar över helgen:) Har lovat att vi ska till grönan på lörd om det inte spöregnar för då blir dt museum som hon ville gå på. Hoppas på fint väder! Usch idag vill jag bara vara hemma med min älskling o mysa i soffan framför Fångarna på fortet haha! Det ska ju köra igång med 6 avsnitt av det nu pga 20 år jubileum på kanal 4. Lite kul faktiskt. Känns som man är 7år igen haha!!

Nu skiner solen igen o det är jätte fint väder, men i morse var det verkligen HÖST väder. Jag frös o hade jacka på mig o det var verkligen höstigt i luften. Kan längta tills höst stövlar o halsduk faktisk!

Åh jag känner en sån stor beslutsångest på hur jag ska göra med mitt liv. Ska jag plugga eller inte? Och isf till vad? Har ju som sagt nämnt barnmorska toidigare. Men det är mycket matte i det o det är min svagaste sida..
Vi får se vad det blir.

Den 9 sep åker iaf jag o älskling till Spanien o firar hans styvpappa som fyller 60 år! Längtar att få komma bort en weekend o göra något kul!!

Nää nu e rasten slut snart..ska ut till små knodden o härja:))

Puss o kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?