ny vecka!

2010-08-16, 09:40:48 / Kategori: Allmänt
Godmorgon allihopa! Igår vaknade jag o C kl 17 på eftermiddagen.. Helt sjukt för så länge har jag aldri sovit. Jag som alltid brukar vakna tidigt o inte gillar att sova bort dagarna. Men nu e jag ju sjuk o C hade festat hela dagen innan, så det var nog behövligt med lite överdriven sömn. Sen låg jag i soffan under täcket hela kvällen o min älskling kom hem med en pizza till mig. Som jag nu äter upp resten på :)

Sitter o tittar på hus på hemnet. Det är ju som sagt dyrt i sthlm, men en liten bit utanför typ Farsta är det okej. Mycket sugen på att flytta till hus. Visst jag trivs bra inne i stan också men jag är nog mer en hus människa!
Idag när C kommer hem måste jag ta bilen o åka till läkaren. Jag måste kolla upp om jag har virus eller bakterier, för nu har jag haft feber hela helgen:(

Tog febern nu o nu har jag ingen feber faktisktt wiihooo. Men jag hostar o snorar o känner mig inte pigg.

Nu måste jag ner o köpa mjölk till kaffet! Har inte druckigt kaffe på läänge känns det som.




           En bild från Gothia hotell i sommras!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?