Natti natti!

2010-08-16, 21:16:20 / Kategori: Allmänt
Jag gör inget annat än ligger i soffan o vilar o sover. Men det har ju sina orsaker pga sjukdom. Känner mig lite bättre nu men är mycket trött o utmattad. Har nog ingen feber, men eftersom man bara ligger ner hela tiden så känner man sig nog bättre än vad man skulle vara om man åkte o jobbade. Så jag blir hemma i morgon me. Ringde till Torsviks läkar jour som ska ha öppet kvällstid. Men enligt dom så finns jag inte med i journalerna o har inte varit där sen -07, o jag var där för några månader sen så jag blev skit irriterad på kärringen i luren, som skickade mig till något annat ställe i morg bitti. Jag har hört att man kan gå till vilken vårdcentral som hellst nu o att man inte behöver ha en o samma. Men jag kanske har fel.. Spelar ingen roll för jag var ju där ganska nyligen o nu fick jag inte komma.

Jag har orkat o bakat en kladdkaka iaf:) Den blev mycket god!!! Tyckte Christofer också:) Men kladdkaka smakar alltid bäst dagen efter tycker jag!

Nu sitter vi o halv glor på Göta Kanal, sen blir det snart sängen för mina ögon går i kors. Ska ju upp till läkaren i morgon bitti så jag ska snart sussa. Sängen kallar!!!!

Natti natt o sov sött <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?