Morgon!

2010-08-03, 06:51:33 / Kategori: Allmänt
Sitter o tittar på nyhetsmorgon nu, o där dom pratar om att dom kanske ska ha med skolk p betyget. Men jag kan säga från min egen erfarenhet o tänk, att när jag var 16 år o skolkade som mest i skolan så har jag ju definitivt inte samma tänk nu. Det påverkar ju inte det jobben jag fått för jag har ju skött jobben. Till viss del håller jag med deras disskusion nu. Men tycker inte att man ska behöva ha på betygen när du var 16 år att du skolkade. Arbete o skola e två skilda saker.

Känner mig pigg idag. Jag o C gick o la oss skaplig tid men kunde inte riktigt somna direkt, men jag känner mig bra utvilad idag! Idag blir det att pyssla i ordning på jobbet för imorg kommer kidsen. Mys! Snart ska jag ut med Chifen sen till tuben. Tågen kommer inte klaffa in bra för mig i höst med tanke på mina arbetstider :( Antingen e jag sen eller jätte tidig. Igår var vi hungriga jag o hjärtat haha.. Men det e väl jobbigt i ca3 dgar sen går det bra! Hoppas den här metoden hjälper nu då o att man kan hålla dett hela tiden:)

Ha en bra dag i regnet!!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?