min hals:(

2010-08-26, 18:32:44 / Kategori: Allmänt
Känner att det sticker lite i halsen nu o har hostat lite mer än innan:( MEN ALDRIG ATT JAG SKA BLI SJUK IGEN..
Har suttit o tittat på nätet nu efter sidor man kan handla hem mat från nätet med hemleverans. Men jag hittar inga bra. En måltid för över 300 kr känns lite att ta i om man ska handla för 2-3 veckor för två pers. Har ni kanske några bra förslag på bra hemlev??

Snart kommer C hem o då drar vi o handla mat!! Tjoohoo, jag älskar storhandling:) Haha! Imorgon är det fredag o då kommer Limbo:) SOM JAG LÄNGTAR! Får se vad det bjuds på för väder så. Hoppas på bra så vi kan röja på grönan.) Har tvingat med mannen i huset oxå o vara lite social o leka familj haha nä skoja bara. Men han ska me iaf har han lovat! Så det blir kul! Annars blir det Toy story 3 på 3D. Tror det finns i 3D iaf.

Har precis dragit rint med dammsugaren ett varv.. Jädra hund o håra. Måste dammsuga varenda dag för annars e det hår överallt. Usch vad ruggigt det är ute nu. Jag hade på mig en fleese jacka på jobbet i dag för första ggn på länge. Fick den av <3 igår på våran ge bort present dag:)) Värmde gott idag i höst rusket! Ikväll blir det en stor kopp te o brinnande ljus..MYS FAKTOR PÅ HÖG NIVÅ!!

Ha det bra alla som läser så skrivs det snart igen:)

Janni

Hemleverans när man kan handla själv?! Men....=) så nu har ni börjat med er ge bort present dag.. Härligt. Hoppas ni får en mysig helg..=)



2010-08-28, 14:24:50 URL: http://jannialtin.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?