Längtar till thailand

2010-08-19, 22:01:43 / Kategori: Allmänt
 Älskling hittat ett hus man vill bo i :) Super mys, inte långt från stan, o överkomligt pris! Jag vill ha nu nu nu! Men det är mycket som ska fixas innan man bara kan köpa hus o flytta. Men någon gång kanske det blir iaf :) Ska åka o kolla på visningen iaf, de kan alltid vara spännande. Nu sitter jag o titta på bilder på Tailand som vi ska åka till i dec:) Tiden kommer nog att gå fort o snart är vi där. Jag har alltid velat åka dit o nu ska jag o mitt hjärta göra det, och fira jul där nere tillsammans. Det blir andra julen för oss två :) Sen till Malaysia tjoohooo:))))









                                           Spa











Nu ska jag drömma om mitt dröm hus o sköna varma resmål, när det e grått,mörkt o kallt här i detta land ;)


C ligger redan i sängen för han känner sig lite krasslig. Så nu ska jag ner o sällskapa honom för imorgon väntar jobbet.

Godnight



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?