host host

2010-08-14, 10:48:10 / Kategori: Allmänt
Ja, host host det e vad jag gör nu lite då o då.. Hade 38.5 i feber igår kväll. Hjärtat kom hem o jag var fixad för jag tänkte dra o träffa Maria. Men då säger han att jag ska ta tempen för jag kände mig lite hängig o matt. Och då visade det sig att jag hade nästan 39 graders feber :( Inge kul! Jag fick två alvedon o började sen känna mig lite bättre, så vi gick ner till thaien o älskling bjöd mig på mat! Gott men starkt var det:) Kanske lite extra känslig när man e sjuk också.?

Idag vaknade vi jätte tidigt. Jag väcktes av att C gick upp 6 på morgonen pigg o glad, medans jag var helt död o låg o sov lite till. Sen vart det en frulle med stekt ägg, keso, chili con carne o kaffe! Lite hopp plock :) Nu har jag dammat o städat av lägenheten så nu väntar jag på att C ska iväg med Chifen såå han ska få sig en dusch. Så då ska jag dammsuga o torka golvet. Sen får vi se hur jag mår senare o vad jag orkat att göra. Mår bättre idag o har nog ingen feber.

Jävla kameran har typ lagt av att fungera..:( Så jag kan inte ta några bilder å lägga upp.. Men jag ska försöka laga den så jag kan uppatera med picks igen :)

Ha en bra dag i värmen mina vänner!!!!11



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?