Härlig dag!

2010-08-31, 18:23:10 / Kategori: Allmänt
Vaknade med ett strålande humör i detta strålande väder. Kan det vara så här september ut så vi överlever den kalla gråa vintern,mån tro. Allt på jobbet har rullat på i bra takt idag. Visserligen många sjuka nu under höst kanten o alla kommer igång igen med snor , host o baciller på varandra. Men det hör till tycker jag haha.. Kom hem efter jobbet o ställde mig o diskade. In kom den skinande underbara mannen i huset o ställde sig o lagade middag! Bulgur med tonfisk,avokado,creamfraich,lök o salt o peppar röra. Det var riktigt gått! Så nu e jag propp mätt. Måste göra mig en matlåda till jobbet tills imorg då vi måste ha med oss eget på onsdagarna. (Dåligt).

Jag har damsugit o moppat lägenheten o nu e det lite fix i badrummet kvar. Jag e SÅÅÅÅÅÅ sugen på att köpa en nyproducerad fräsh lägenhet. Antingen dom som ligger på Gärdet eller runt telefonplan,midsommarkransen. En ny lägenhet som ingen bott i tidigare, o med disk,tvätt o torktumlare. Skulle vara så skönt! Blir nog förhoppningsvis fast anställd här på jobbet snart så man mera intensivt kan upp vart man skulle kunna köpa något tillsammans. Var inne på hus o det nyss, men båda känner att vi vill bo kvar i ´stan ett tag till o hus kommer när det kommer. Ingen paniko! Det finns så mycket shyssta lägenheter runt omkring nu så varför inte liksom.

Chifen sitter o blänger på mig nu haha!! Ska ge honom lite mat o sen ska jag ta duschen. Ringa o surra lite med Maria oxå!!


Ta hand om er i höst solen o passa på att njuta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?