halli hallå!!

2010-08-19, 18:12:54 / Kategori: Allmänt

Idag har jag mött upp Maria vid Åhlens! Vi gick runt hela stan o tittade i affärer. Inne på NK letade jag efter en vinter jacka, hua- ja jag skrev vinter jacka. Inte för att det är dax ännu för idag var det ju super skönt. en jag måste börja titta ut vad det e jag vill ha. Hellst vill jag att jag o C matchar våra vinter jackor haha! mm jag e fjant, men vi e så coola så det skiter jag i hahahahha!!!!! Skämt o sido, men enny fjällräven kanske. 

Vart kommer alla människor ifrån? Det var massvis med turister överallt. Under semestrarna försvann allt folk från storstan men nu har det blivit fullt igen. Vi hade det riktigt trevligt idag men Maria håller på att bli sjuk o hostar o låter som jag gjort hela veckan. Stackaren:(

När klockan blivit lite till så hämtade C upp mig efter jobbet o så åkte vi hem o tog oss en promenad runt Gärdet. Han tog sen en spring tur så jag väntade på en bänk, sen gick vi vidare! Nu har älskling lagat mat men tyvärr smakade köttet skit så vi fick kasta det :(. Men linser men tomater o lök fungerade bra o mättade okej också!

Nu e han borta igen.. styrelsemöte som kör igång nu efter ledigheter osv. 

Här kommer lite bilder från dagen!


                         Min nya klocka!
   


         Exakt en sån här väska hade M första dagen i skolan i åk 1. Kul att se en sån nu 20 år senare



Maria demontrerar på StockHome





                           Me like








Det var lite från idag! Nu ska jag förbereda mig inför arbete imorgon. Har tittat på Ky utbildningar på nätet men tycker inte dom har så mycket i Sthlm ändå som jag tror att jag vill. Oavsett så ska jag studera i vår iaf. Måate hitta på något! Nu ska jag vara ensam hemma o bara inte göra någonting. Duscha, måla naglarna o ha lite egen tid spa hehe


Puss o Kram..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?