Man blir ju sugen igen!!!

2010-08-08, 17:05:44 / Kategori: Allmänt

Nyss hemkommen från SM finalen i hästhoppning. Tävlingarna gick här nere så det e klart jag var tvungen att titta. Oj oj vad sugen jag blev! Massa gamla hästmänniskor man atötte på att pratade med. Och det var kul att träffa Carola. Länge sen vi sågs o nu var ett perfekt tillfälle att ses. Vi bestämde att snart blir det vinkväll igen:)

ÅÅ börjar tänka på vintern lite nu när man tittar på the fashion show på tv. På höst/vinterkläderna för 2010. Funderar på en ny vinterjacka i år faktiskt! Den jag haft har varit bra men hur trött e man inte på boomerang o goose..?? Mycket! En ny kappa blir det garanterat till helgerna:) Sen när man jobbar på förskola kan jag ha slit o släng ändå. Ingen som bryr sig;)

Hopp, nu är man hemma i gen o slappar. Älsklingen drog till en kompis som köpt en hundvalp. Hoppas han inte blir sugen att köpa en nu bara haha. Räcker med Chifen så länge:) Nu ska jag kolla lite hus på hemnet!!!! SUGEN:)

puss o kram









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?