fy,blää, jobbigt

2010-08-02, 07:34:35 / Kategori: Allmänt
Ja ni!! INGE kul att vakna av en jobbig väckarklocka som ringer halv 7:(( Blää.. Nej nu e jobbet igång igen. Jag e fan gjord för att ha ledigt haha. Förrutom att man äter ju inte så bra o nyttigt på semestern ;) Men vad fan!! Nu har jag ätit ett ägg o fil med osötad mysli o en kopp kaffe. Får se när jag e vrål hungrig igen. Känner jag mig rätt så e det om ca 3 tim hehe.

Usch hade en mardröm innan jag vakna precis.. Känns som att det ligger kvar i kroppen för jag känner mig lite konstig. Inge kul med sådana drömmar. Hopp, man har ju iaf haft dom bästa veckorna ledigt kan man ju säga. Nu kommer regn o mindre grader. Skönt!!

Nu får ni ha en bra dag allihopa för det ska jag försöka ha på jobbet idag. Planering står på schemat!


lucke

Godmorgon! Allt bra idag? :)



2010-08-02, 08:27:55 URL: http://modegrabben.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?