fix o trix

2010-08-18, 13:27:57 / Kategori: Allmänt
Nu har jag varit ute en långis med  Chifen. Usch man blir ju helt klibbig när ma e ute. Det är varken varmt eller kallt bara så där äckligt klibb. När jag kom hem så har jag rensat lite o fixat i garderoben. Det behövdes för guud vilken röra det var bland alla kläder. Hittade inget! Jag mår bra idag men ska inte jobba förrens på fredag. Har bara en himla jobbig hosta på morgonen men det är inget att klaga över. Host o harkel, sen e det borta.  Jag verkar ha en himla otur med telefoner, eller så har jag så mycket energi i kroppen att alla mobiler jag rör vid tycks sluta fungera. Jag har fått låna en mob av Maria nu för mina andra bara går sönder. Och idag börjar även denna att bara stängas av sig. Så jag ska ta fram min gamla Nokia mob från garderoben. Men den tycks ha fått fötter för den e HELT borta. Jag minns inte när jag ahde den sist, men jag minns att jag haft den legande där inne ett tag. Och nu är den borta :( Konstigt!! Jag skulle vilja ha en iphone men tycker det känns lite att lägga 7000 kr på en lur. Jag hade en diamond förut för 6000 kr o den gled ur fickan i vintras på en promenad:( Så fan heller att jag lägger pengar på en tel. Men den e bra fin den där iphonen-spec en rosa:)




Det får bli en senare investering om det är värt det! Måste bli av med lite annat först! Sen om man flyttar så vill jag köpa en skit fin soffa jag hittat o lite annat smått o gått:) Får se om mi andra hälft håller med mig att soffan e snygg:9 Det borde han tycka:



Nu ska jag inte gör en jota. Kom på att tvätten kallar l 18, men vi får se om jag kanske tarden imorgon ist. Åh vad jag blev sugen på kräftor. Det e faktiskt kräfttider nu o tyvärr äter inte C det så jag får väl smaska det själv här någon dag. I lördags skulle vi på en kräftskiva som tyvärr blev inställd. Men här ska ätas kräftor för det!!!!!!


Må så gott så skriver jag sen igen <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?