Då var man trött då

2010-08-22, 14:34:50 / Kategori: Allmänt
Guud vad seg man kan vara! Satt hemma hos Jennie igår o pimplade rötjut igår. Hon o Amanda skulle ut men ikke jag så jag o Jennie satt o drack medans Amanda var på 30 års party! Vi snackade en massa o rökte o snackade ännu mera haha. Vi tittade på klassfoton från i 7 :an åå Herregud säger jag bara! Tur man är som ett vin o bara blir snyggare med åren ;) haha! Det var jäkligt kul att se o vi pratade om en gammal kompis som heter Julia. VART HAR HON TAGIT IVÄGEN?? Skulle vara kul att veta vad hon har för sig i sitt liv nu osv.

Tyvärr öppnade inte sig Kamera linsen igår så inga kort bidde det:(

Sen när kl var si så där 01.00 så drog dom ut o jag  mötte upp C på hotellet. Tog oss en öl o gick hem. Jag tycker inte att jag drack spec mycket igår men gud så bakis man kan bli. Eller trött kanske mer. Idag vart dte kebab till frulle! Åkte ut t Lidingö o köpte Kebab med pompa! Så nu ska jag luta mig tillbaka i soffan o titta tv!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?