booooring

2010-08-22, 19:18:28 / Kategori: Allmänt

Söndag o jag har legat i soffan o kollat olika bloggar, förlossningar, Solsidan, parlamentet o nu slog jag på tv ist. C är inte hemma :( Tråkigt att vara hemma ensam en söndag. Fotboll.. Jag har ont i nacken o känner mig stel i kroppen. Ååå en klag timme känner jag nu! haha. Har tittat om o om på ´lilla gulliga huset vi hittat på hemnet. JAG VILL JAG VILL!

Man ska vara glad för vad man har o leva i nuet. Jag är jätte bra för att leva i framtiden o har en bild som jag vill att mitt liv ska vara. Men när är framtiden då? Det är svårt men man kan ju tänka på det iaf.


Döm inte allt du ser:
Tro inte allt du hör.
Säg inte allt du vet:

Tre bra meningar att ta med sig i livet.






Saknar mitt hjärta hemma nu!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?