Vad händer??

2010-04-28, 19:18:36 / Kategori: Allmänt

Ska livet vara så här???? Jobba jobba jobba.. Få sin lön, betala räkningar.. Blää nä usha.

Jag skulle kunna vara hemmafru hela livet om det vore så. INGA PROBS!! Hahahaha nä skoja lite bara, men med en viss sanning kanske. Man tvingar sig upp varje morgon fast man e trött o vill bara gosa ner sig i täcket igen. Tänk vad täcket i sängen e som skönast 6 på morgonen. Nä då ska man minsann upp o stressa iväg till tåg o dyligt. Får se till att bli rik på ngt sätt så man bara kan göra vad man vill, resa,shoppa, sitta o glassa i solen heela dagarna:) Det vore något för mig ;)



På fredag är det valborg!! Då slutar jag kl två och ska dra mig mot stan o möta Christofer på en after work!! Hoppas på varmt väder men tror att det ser grått ut. Men vi får det nog nice ändå!!!



Nu blir det duschen sen ska jag diska o städa lite här. Alltid kul (När det e klart)





Puss o hej




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?