Vår nytt

2010-04-13, 10:46:55 / Kategori: Allmänt
Hur kul är det att vara sjuk egentligen... INTE ALLS! Dt är vår ute, solen skiner och jag ligger inne:( Känner mig lite piggare idag faktiskt så man kanske kan ta sig en lite promenad så man får lite frisk luft iaf. Nu sitter jag o tittar på tv o dricker kaffe. Finns inte så mycket att göra när man mår så här.. Såg att det ska vara så här fint hela veckan. Hoppas det håller sig till helgen för jag funderar på om man kanske ska åka o hälsa på min kära mamma o pappa. Eller kanske åka till stan o sätta sig på en uteservering i solen:)
Sitter på nätet och hittar lite tips på hur man kan inreda balkongen. Nu ska ju blommorna snart fram och ute möbler ska inskaffas.. Finns ju såå mycket snyggt!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?