TORSDAGEN SNART SLUT..HELGEN NÄRMAR SIG :=)

2010-04-29, 17:51:40 / Kategori: Allmänt
Shit vad varmt o skönt det e ute. Tog på mig alldeles för mycket kläder imorde för det såg ju ut som att det skulle vara världens kall väder ute. Men nu står terometern på 18 grader wwiihoo:) Kom precis hem, mötte Christofer i dörren, puss puss och han sprang iväg. Han skulle på ett möte, men maten var klar så det var bara att äta. Jag har ätit såå jäkla mycket idag. Banan,pasta,kött,mackor,kladdkaka med vispgrädde,mackor igen, frukt igen och nu mat igen..Det lät inte så mycket när jag nu läste igenom det.. men jag måste missat något för tro mig min mage e som en BOLL HAHAHA.. Herregud!!!!!


Ska ta mig en promenad till Ica och hämta ut ett efterlängtat paket :) Hoppas att det passar o allt e fint oxå! Skulle behöva lämna bilen i garaget på Östermalm oxå idag, men jag funderar på att ta bilen till jobbet imorrn. Kommer ju ändå bli stressigt om jag ska fixa mig o så för att sen sätta sig o bärsa lite. Ja det ska bli skönt med lite helg! Kanske åker o kolla vardagsrumms matta o blommor på lördag.

Sen är det ju AIK-DIF på söndag.. Vet inte om jag ska gå. Har ju konverterat till Djurgårdare nu..oj oj!! 



Nej nu ska jag kila ut medans solen e framme



Tjingeling



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?