Sol sol strålande sol:)

2010-04-19, 18:53:29 / Kategori: Allmänt
Härliga väder idag!!!!! Man blir verkligen såå mycket gladare av lite solsken. Sitter och kollar lite på nätet på Selma spa:) Ska nog åka dit med Christofer snart. Kanske till nästa helg beroende på hur många bokningar det är. Det är väl valborg nästa helg så det kanske e fullbokat redan. Ja valborg ja, vad gör man då annars?? Känns som att valborg var ngt man firade när man var si så där 14 och man drack sin häxa o ramlade runt bland buskar i leran hehe.. Nej, får se vad som händer i år.
Annars så funderar jag på en weekend någonstans. Får se, men det är inte så lätt. Nu ska jag ta mig en promenad med hunden. Är på världens fika humör så det kanske blir ngt sådant. Ska ringa Denize o hämta min deklaration så det kanske blir ntg där.
Vill ha massa blommor till lägenhet. Dt ska ju renoveras här snart så det känns onödigt att fixa för mycket mycket när det ändå ska tas bort sen. Men en liten bukett e ALDRIG fel;) hihi (tänker högt) ;)
Ha det:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?