snart slut på denna dag me

2010-04-06, 17:50:53 / Kategori: Allmänt
Hemkommen från jobbet.. Då man har knapert med pengar just nu, känns det ju att tårarna inte är långt ifrån när man öppnar posten o försäkringen på bilen har kommit på flera tusen... suck!!  Kändes som ett slag e fejjan.
Nu lagas det middag av MIG. Christofer drog på fotboll så nu får man klara sig själv med matintaget ikväll. Kocken drog ;) så då blir det pasta med köttfärssås:) Men det går alltid hem!!
Jag är såå lyckligt lottad som har en så underbar kille:) När man e på det sämsta humöret, då allt känns förjävligt o man kan gråta för minsta grej, kommer han hem o gör mig så glad! Med sina underbart fina ord o fyller hela rummet med glädje. Dt är en av dom fina egenskaper med honom, att han gör mig så glad. Känner verkligen att jag träffat mannen i mitt liv, o jag hoppas att vi kan vara för alltid! Älskar honom verkligen:))
Nu ska jag snart ut en promenad! Hade tänkt hälsa på Maria på hennes fik på Östermalm en jag måste dessvärre tvätta.. Men det kan ju oxå vara kul
hEJSVEJS
Förresten.. När jag läste metro i morse slog det mig vad många fler kvinnliga mördare vi fått i Sverige..uscha skrämmande



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?