PROSIIIT, SNOR OCH HOST

2010-04-15, 20:50:14 / Kategori: Allmänt
Fan snacka om att nysa.. Hr mycket kan man nysa  engentligen och hur mycket snor kan näsan tillverka?? kit jobbigt för jag känner mig sjuk igen :(. Nu håller jag på att tvätta. rukar tycka det e rätt roligt men idag var det inge kul. C är på hockey match på hovet.. KOm hem o ta hand om din sjuka tjej ist kan man ju tycka hihi. Vill bara bli klar här så jag kan duscha o krypa ner i en nybäddad säng. Finns inget bättre!
Imorg är det fredag och det känns skönt. Även om min vecka var kort nog på jobbet pga sjukdom. Får se vad man hittar på imorg då. Jag och C pratade om att vi skulle hitta på ngt, men vi får se hur jag känner mig. Synd att det inte ska vara fint väder för jag e grymt sugen på att sätta mig på en filt i solen någonstans:)
Jag trivs jäkligt bra här på Gärdet by the way:) Men en sak jag har sett för första ggn som jag inte ens såg i stallet.. RÅTTOR..BLÄÄ fy vad äckliga dom är. Gnagare hela bunten iofs;) men usch .. Dom blir ju inte ens rädda när folk eller hundar kommer gående. Och det finns ett antal vill jag lova.
Nu ska jag ta mig en kopp te efter sista hämtningen av kläder i tvättstugan och mysa lite för mig själv innan det blir natti natti för denna dag!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?