påsken e över

2010-04-05, 16:37:27 / Kategori: Allmänt
Vilken underbar påsk jag har haft!!
i torsdags hämtade min älskling mig på jobbet runt 2 tiden. Sen åkte vi till Örebro till hans mamma. Stannade på mc donalds på vägen o åt o handlade lite på statoil. När vi kom dit åt vi o drack lite vin! Hans två syskon barn var där, så söta. Sen har vi varit ute i solen o fångat upp varenda stråle :)
På lördagen var jag o Christofer inne i Örebro stan o åt mat. <mys! Sen Fikade vi på ett fik. Sen åkte vi o spelade tennis tillsamman:) Riktigt skoj var det!! Älsklingen fyllde ju år på lördagen så vi firade det med att hans släkt kom o åt påsk mat o godis.
Men oj oj vilken tröningsvärk jag har haha.. Trodde ALDRIG att tennis var så påfrestande för musklerna små, men det var det kan jag lova. Vi ska börja spela tillsammans i kungliga tennishallen, så det här var en testomgång. Men kul var det!!
Nu har jag varit nere vid karlaplan o solat och sen knatat lite på fältan o kollat lite affärer. Usch i morgon är det jobb igen :( VILL VERKLIGEN INTE... Jag trivs jätte bra med mitt jobb o så, men jag vet inte vad det är. Har liksom ingen inspiration att vilja gå till jobbet alls. Hoppas det kommer tillbaka.. Funderar på att kanske göra något annat. Har ju ändå trots allt jobbat med detta nu i snart 9 år. Kanske ska man utbilda sig till ngt eller så?? Hmm.. ja det tål att tänkas på.
Nu har hjärtat åkt till Linköping på DIF hockey match. Så nu har man hemmet för sig själv. Skönt, men samtidigt så saknar jag honom nu. Vi har ju hängt varje dag nu hela påsken så det känns lite tomt när han åkt..
Men han kommer i natt.
Nu ska jag hoppa i duschen o fixa lite här hemma!!!
tjingeling!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?