om lite allt möjligt..

2010-04-20, 16:45:35 / Kategori: Allmänt
Då var man hemma igen då. Stannade kvar på jobbet på planeringstiden o fixade o trixade med lite namn skyltar som skulle upp till nya barn som snart kommer. Jag ska ha inskolningen på två pojkar som är 2 år gamla. Så det e massa papper som ska skickas o fyllas i. Sen åkte jag saltsjöbanan från jobbet ca halv 4. Gud så vacker det är ute vid mitt jobb. När man åker tåget så åker man längst hela vattnet, o man ser alla glassiga snygga villor som finns där. Längst ut på banan ca 3 stationer från mitt jobb ligger Solsidan. Ja då kan ni kanske föreställa er hur det ser ut hehe:). Skulle INTE tacka nej om man fick ett hus därute. Nu när isen har smällt så ser man hur fint det e, och snart kommer alla båtarna läggas ut också. underbart!

Men sen kommer man till Slussen och då ska man in i tunnelbanan.. urk, inte lika vackert. Hatar att trängas bland folk. Sen denna förbannade stress. Jag märkte verkligen av att när jag precis hade flyttat tillbaka från Eskilstuna tyckte jag att väntan på tåget i 4 min inte var någonting. Men NU, man springer ju som fasen för att hinna med tåget så man slipper stå o vänta på nästa som kommer efter 3 min. Sanslöst egentligen. Trodde aldrig riktigt på när folk sa att det bara är stress i Stockholm, men nu har jag själv fått det bevisat för mig. Haha så det kan gå!
Nu ska jag faktiskt ta mig en matlåda som står i kylen. Har inte ätit så bra idag för maten på jobbet var inte god. Och det som står i Våran kyl e lagat med kärlek mina vänner :)))
Ha en fortsatt bra dag i solen!!! Passa på o njut för snart kommer regnet.

Maritza

Heej söt! nu har du en till läsare att lägga till i din lista =)



2010-04-20, 18:21:02

Anonym

jaaa hahaha!!! hejja maritza hejja maritza :)) puss



2010-04-20, 20:28:28

Janni

Jaha så kusin har oxå en blogg men inte sagt nåt!!=/ fyyyy=)



2010-04-21, 17:46:55 URL: http://jannialtin.blogspot.com

Becka

ja förlåt Kusin :) men man kan ju se det på fb ju hehe



2010-04-21, 22:01:39



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?