Nu tar jag helg!!

2010-04-09, 16:48:09 / Kategori: Allmänt
Nyss hemkommen från jobbet.. Lång dag känns det som eftersom mitt schema är ändrat. Slutade tidigare fredagar förut. Sitter o smaskar på ett påskägg som fanns kvar i skafferiet. Och till min förvåning låg där ett nytt:) Har intre rört det o tänker inte göra det heller. Snart ska jag kila ner till affären o köpa mig lite varor till en rätt som ikväll ska tillagas av mig o min kära sambo! Vårkyckling med dillkräm blir det!!
Hittade receptet i tidningen o man kan väl alltid testa!!
6 MÅNADER SEN JAG TRÄFFADE DIG HJÄRTAT!! Och blir bara mer o mer kär för varje dag som går:)
Hinner nog förbi kafet på Östermalmstorg innan oxå, ska ta mig en latte, At Marias!!! Sn ska jag göra mig lite fin hehe!!!
Världens tråkigaste väder ute idag oxå, o tyvärr ska det vara så hela helgen. Men man får göra det bästa av situationen da:))
Puss o Kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?