Häääärligt!!!

2010-04-27, 18:13:36 / Kategori: Allmänt

Nu har jag tillgång till data igen:) Vilket häärligt väder vi haft idag! Varmaste dagen hittills, men tyvärr ska det bli kallare nu igen säger dom.. Men sommaren närmar sig o jag längat så mycket tills det e varmt varje dag.

Var ute i lördags o träffade tjejerna. Först satt vi på Marias jobb o drack skumpa. Och givetvis ölen får man inte glömma ;). Sen drog jag o Denise ut på stan. I söndags vaknade jag ganska tidigt o mådde bra så jag o Christofer var o käkade brunch på elverket:) Gott var det, o vi gräddade våra egna våfflor. Sen gick vi hem! På vägen så stannade vi inne i fältöversten o kollade i affärer o handlade lite smått o gptt. Hjärtat hittade en skit snygg jacka som han sen köpte :) Jag har bestämt mig denna månad att faktiskt inte shoppa upp alla pengar på "onödiga" saker. Ska spara tills december tills resan för då vill jag ha en del att spendera. Sen stannade vi på fru karlsson o tog en take away latte o gick en promenad med vovven på Gärdet. Det var ju så mysigt o varmt den dagen!





Idag har jag jobbat o sen var jag nere o lämnade in bilen på mekonomen.. Dom ska laga mina bromsar så hoppas hoppas det inte kostar multum. Men men man kan inte hoppas för mycket.. Nu sitter jag med hjälp av mammsen o deklarerar. Kom på idag att den snart ska ju var inne så det blev lite brådis.






Nu ska jag vänta på DHW o baaaaara lata mig.. Nä just det, en kladdkak ska bakas :))




Ha det gött everyone




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?