Godmoooorgon!

2010-04-19, 07:02:58 / Kategori: Allmänt
Så pigg denna morgon!! Vi gick o la oss rätt så tidigt igår, så nu e man rätt pigg. Skönt.. Vi hyrde två filmer igår o lagade kyckling med ris. Innan på dagen gick vi o köpte pizza som vi tog med oss o satte oss på gärdet o hade lite picknick. Tyvärr blåste det som attan så allt höll på att blåsa bort haha.  Så när pizzan var slut gick vi o satte oss i gräset på ett vindstilla ställe, och det var såå skönt. Kändes som att det var sommar när man satt där o hade mysigt! Chifen gillade nog oxå det för han var med oss o låg i gräset. Nu ska jag snart ta bilen till jobbet:)
C ska på hockey idag IGEEEEEEEEN... Fan kan de där laget vinna någon gång så det inte blir så långdraget.. DIF finalerna håller ju på i fullgång och det e matcher var o varannan dag.. Men det är ju något han verkligen gillar så man får väl gilla läget ett litet tag till:) Men det måste väl inte vara såå ofta som det e... hehe!
Får se hur dagen på jobbet går idag då. Fick gå hem vid 12 i fredags för jag var så himla sjuk:(( men nu e jag bara förkyld o ingen feber iaf. SÅ ha en bra dag gott folk!!!
För det ska jag ha :)
Kramsi



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?