.....

2010-04-18, 09:04:14 / Kategori: Allmänt
Hej allihopa!!
Har inte kunnat sova inatt.. Usch, det var den värsta natten på länge. Drömt, kallsvettats o vaknat hundra ggr. Mycket som snurrar i lilla huvudet verka det som. Var hemma hos mamma o pappa igår hela dagen. Min syster yster o Limbo var ju oxå där:)
Vi åt hade det det trevligt! Missade att köra fyrhjulingen för jag fastna vid datan..skiiiit!! Var tydligen grymt kul haha. Sen Rotade jag igenom ett par kartonger som ligger där sen flytt från Eskilstuna. Kunde inte ta med mig allt när jag skulle flytta hit till stan. Det är ju massa köksgrejer o så som inte får plats ännu. Men snart :) Httade en massa klänningar som jag tänkte ta med,men kände att det ändå är för tidigt att använda det nu så dom blev kvar, liite till!
Sen när jag skulle hem åkte min lilla syster in på akuten:( Hon har ont i magen o dom vet inte vad det e.. Hoppas dom kom på det nu då. Stackars henne. Dt e ju min lilla syrra o hon ska inte ha ont..
På vägen hem var det världens jävla regn oväder så jag såg knappt ngt på vägen..skit läskigt.
Men det gick bra ändå. När jag kom hem la jag mig efter en stund för jag var rätt trött..
Maria gumman som är i New York o inte kommer hem:( Stackare, förstår att du vill hem till din lille skatt nu. Tänker på dig! Blås bort det kära du blås bort det...:)
Alltså jag HATAR datans funktioner ibland!!! Bara säger det..
Hej



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?